Zmiany

Hej!

Kochani jak pewnie większość z Was zauważyła u mnie znowu zmiany tym razem związane przede wszystkim z szablonem :) 

Chyba większość z nas lubi od czasu do czasu coś zmienić? Odświeżenie bloga na pewno poprawiło mi humor :) Ponieważ pogoda nie dopisuje dzisiaj niestety nici z działki, a co zrobić żeby się nie nudzić ? No właśnie ^^ Zaraz zabieram się za gotowanie obiadu w końcu od dwóch dni nie gotowałam i za to uwielbiam okres letni :) Spędzanie czasu przy garnkach potrafi mnie odprężyć ale codzienne wymyślanie potraw czasem doprowadza mnie do szału :P

Dlatego dzisiaj skorzystam z prostego przepisu na :



Danie mega proste z tyłu fajny przepis z użyciem parówek zamiast pulpetów :) wypróbowałam już wcześniej i całość spokojnie daje radę ;) oczywiście pani Magda Gessler dałaby mi na bank niezłą reprymendę ale w domowym zaciszu można sobie pozwolić na odrobinę CHEMI ;P











Tym którym pogoda dopisuje życzę słonecznego popołudnia w błogim nic nie robieniu a u tych z Was u których pada bądź jest zimno życzę szybkiego powrotu pogody i wykorzystania tego czasu wyłącznie dla siebie :)

Jestem ciekawa jak podoba Wam się nowy wygląd bloga ?


Glammadame1990 :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz