Telefonicznie

Hej!

Kochani w końcu się ogarnęłam ze zgraniem kilku zdjęć z telefonu na komputer. Nie wiem czemu ale mam małe problemy z połączeniem się telefonu z aplikacją a że to była pierwsza próba także może kolejne będą prostsze hehe ;) w każdym razie dzisiaj mowa o nowej serii na moim blogu.

Ponieważ uwielbiam oglądać wasze tygodnie oczami telefonu właśnie to i ja postanowiłam dodawać takie posty także w najbliższym czasie będzie pierwsza seria bo dzisiaj chciałam wam tylko pokazać nasze sklepowe wystawy :) na telefonie mam zaledwie 2 z czego jedna robiona dzisiaj :)

Wystawy robię zawsze z koleżanką i jest to wyłącznie nasze "dzieło" jestem ciekawa co wy na to ?

 Ostatnia wystawa poświęcona była komunii świętej niestety u nas w tym roku komunii nie ma, ale niektórzy z myślą o komuniach wyjazdowych chętnie do nas zaglądali

 Dzisiejsza wystawa z myślą o Mamach :) w końcu Dzień Matki zbliża się nieubłaganie hehe. Szkoda, że wszystko odbija się w szybie ale takie uroki usytuowania naszego sklepu, za to możecie przy okazji zobaczyć mói rynek ;)

W wazonie piwonie dla odmiany no i akcent czerwieni czyli miłości do naszych kochanych Mam :)
Tutaj jeszcze zbliżenie dla bardziej ciekawych :) no i ciut lepiej widać kwiaty ;)

I jak wam się podoba?
Czy lubicie posty z serii tydzień oczami telefonu  ?

1 komentarz:

  1. osobiście lubię takie posty :) wystawa na Dzień Matki ładna i te rzeczy są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń