Makarony - Testy

Hej!

Kochani jak już wiecie z ostatniej notki otrzymałam makarony do przetestowania :) W niedzielę nadarzyła się okazja do wielkich testów z użyciem obu makaronów a dzisiaj pokazuję Wam moje rezultaty no i oczywiście opinię.

 Do przetestowania dostałam :
Makaron 6-cio jajeczny
100% pszenicy durum makaron 3 kolorowy
Oczywiście makaron 6-cio jajeczny wykorzystałam do niedzielnego obiadu jakim był przepyszny rosołek :) 
Szkoda, że przez internet nie można przekazać zapachu ;)
Ale teraz trochę o samym makaronie:

Krajanka średnia : Makaron Bartolinii 6-jajeczny
Forma makaronu : Krajanka średnia 
Waga netto opakowania jednostkowego : 250g 

Skład: kaszka makaronowa pszenna, semolina (mąka z pszenicy durum), jaja (6 jaj na 1kg mąki), woda


Ogromnym plusem jest fakt, iż makaron nie skleja się tak jak mają to w tendencji niektóre makarony. Gotuje się krótko , a jeżeli chodzi o smak to przyznaję, że smakuje jak domowej roboty makaron. Nie wiem sama czemu, ale ja osobiście nie przepadam za takim makaronem wolę te "śliskie" jednak fanom domowych wyrobów na pewno zasmakuje .

Po pysznym obiedzie mojemu narzeczonemu przyszła ochota na sałatkę . Pomyślałam "czemu nie". Do sałatki postanowiłam użyć kolejnego makaronu :

Na odwrocie opakowania zamieszczone zostały wszystkie potrzebne informacje. 

Makaron ten podobnie jak poprzedni nie skleja się i krótko gotuje. Zdjęcie przedstawia makaron zaraz po ugotowaniu :)

A tutaj już efekt końcowy i dobrym podsumowaniem całych testów jest słowo 

PRZEPYSZNE !!!!



Chętnie przetestowałabym inne makarony :)
A wy co o nich myślicie ?





Zainteresowanych zapraszam na stronę : KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz