Bingo spa

Hej!

Kochani dzisiaj przyszykowałam dla Was recenzję kosmetyków Bingo Spa, które miałam możliwość przetestować dzięki :

http://www.bingosklep.com

Fakt iż dostałam te produkty za darmo nie miał wpływu na moją opinię.


Minęło sporo czasu, a spora część kosmetyków została już zużyta, dlatego mogę podjąć się napisania recenzji ;)
Z wszystkich zaproponowanych kosmyków wybrałam trzy:

  1. Kolagenowe mleczko do kąpieli
  2. Delikatny krem do twarzy z kolagenem BingoSpa
  3. Krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa
 Przyznaje, że najbardziej zaciekawiło mnie to mleczko do kąpieli :) Krem z kolagenem był przeznaczony dla mamy, także to ona testowała produkt, no a Zea Mays to coś dla mnie ;)

Na pierwszy ogień pójdzie produkt od którego zaczęłam testowanie czyli mleczko :

PLUSY:
- ładne opakowanie
- przyjemny zapach
- bardzo dobra konsystencja
- tworzy dobrą pianę ;)
- po kąpieli na skórze czuć delikatny zapach

MINUSY:
- otwór w butelce mógłby być mniejszy



Jeżeli chodzi o krem z kolagenem podobnie jak krem z Zea Mays:

PLUSY:
- ładne opakowanie jak i zapach
- konsystencja bardzo lekka przez co krem z łatwością można rozprowadzić na skórze
- spotkałam się z opinią uczuleniową, natomiast u mnie nic takiego nie miało miejsca
-dobrze się wchłania
- nie pozostawia na skórze tłustej warstwy

A jaka jest Wasza opinia? Zaciekawił Was jakiś produkt ?

5 komentarzy:

  1. zaciekawiło mnie bardzo to kolagenowe mleczko które mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli lubisz kąpiele w pianie serdecznie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam jedwab pod prysznic i też dawał dużo piany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mleczko teraz mnie zaciekawiło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. To mleczko do kąpieli też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń