Lumene - korektor

Hej!
W końcu znalazłam czas, żeby napisać kolejny post. Ostatnio tego czasu bardzo mi brakuje :(
Przygotowałam recenzję korektora w sztyfcie , który otrzymałam dzięki sklepowi :

KLIK
Zaznaczam , że mimo otrzymania produktu za darmo nie ma to wpływu na moją opinię .

 Produkt na pierwszy rzut oka wygląda jak szminka.
Lubię korektory w sztyfcie, więc jest to produkt dla mnie idealny :)
 Na spodzie opakowanie widnieje numerek i nazwa odcienia. 
Korektor kryje problemy skórne niewidocznie, bez efektu maski, nie wysusza. Odpowiedni dla wszystkich typów urody. Można stosować dla pokrywania cieni pod oczyma. Zawiera UVA/UVB.
A tak prezentuje się sam korektor.
Dla osób o bardzo jasnej karnacji na pewno się sprawdzi. Mimo wszystko w 100% nie zakryje wszystkich niedoskonałości ale na pewno są one bledsze. Po lekkim wklepaniu stapia się ze skórą a położenie dodatkowego podkładu powinno wszystkich zadowolić :)

Wielkim plusem jest też fakt, iż w ciągu dnia odcień nie ciemnieje na skórze, oraz to, że można go stosować na cienie pod oczami :)

Mieliście styczność z kosmetykami tej firmy ? Co o nich sądzicie ?

3 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem jakaś anty korektorom w sztyfcie : )
    Nie wiem czemu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam dzis i jestem bardzo zadowolona :) dobieralam całą kolorówkę 01 na lato, na zimę wiem że będę stosowała 02

    OdpowiedzUsuń