Yerba Mate TARAGUI saszetki

Witajcie!
Dzisiaj przyszła pora na czwartą i ostatnią herbatę a będzie to klasyczna herbatka.





Dziękuję http://www.yerbamarket.com/ dzięki, którym mogłam ją przetestować.
Fakt iż dostałam ten produkt za darmo nie wpłynął na moją opinię.

 Podobnie jak w pozostałych przypadkach saszetka łatwo się otwiera .

Opis produktu:
Argentyńska, klasyczna yerba mate Taragui w saszetkach zapakowanych w hermetyczne koperty.
 Jak widzicie na zdjęciu saszetka znowu jest trochę większa niż zwyczajna herbata ;)
Zapach samej herbaty w niczym nie różnił się dla mnie od zwykłej tradycyjnej herbaty ekspresowej
 Po zalaniu oczywiście herbatka nabiera koloru, trzeba tylko odczekać, żeby dobrze się zaparzyła i można smakować ;)
 Ja dodałam łyżeczkę cukru, cukier pomaga wydobyć smak dlatego w celu testów zawsze go używałam. No i ponownie herbatka ma żółty/pomarańczowy odcień
Trzeba przyznać, że smak jest dobry jest delikatna, subtelna na pewno nie czuć goryczy i to bardzo mi się podoba. Pachnie nadal zwykłą herbatą .











Na koniec mojej przygody z testowaniem chciałam was zaprosić jeszcze na stronę KLIK (tutaj możecie dowiedzieć się więcej o Yerba Mate) znajdziecie tam jej historię właściwości, a także dokładne wytłumaczenie co to jest Yerba Mate

Jeżeli herbata, którą dzisiaj poddałam recenzji zaciekawiła was możecie ją kupić klikając na link: http://www.yerbamarket.com/product-pol-5278-Yerba-Mate-TARAGUI-saszetki-20-x-3g-w-kopertach.html

Na koniec pragnę jeszcze raz podziękować http://www.yerbamarket.com/ dzięki, którym nie tylko ja dowiedziałam się więcej o Yerba Mate, ale mogłam sama przetestować, a wam zrecenzować. 
Współpraca bardzo pomyślna sam kontakt także bardzo sprawny dlatego z czystym sercem polecam zarówno herbatki jak i ich stronę.

Dodatkowo zapraszam na stronę gdzie znajdziecie mnóstwo informacji na temat Yerby . 

3 komentarze: