Turkusowy róż ? + czyszczenie srebra + rozdania

Hej! 
Pisze tą notkę tego samego dnia chociaż pewnie dodam ją w sobotę lub niedzielę, mam nadzieję, że mi się to uda, ale tak jak wspomniałam weekend z gośćmi nie pozwoliłby mi na napisanie czegokolwiek dlatego mam nadzieję, że to wyjdzie i tylko opublikuje wpis. Mam nadzieje, że zrozumieliście o co mi chodzi :P Zaczynamy:



Lovely, Crystal Strength (Lakier o trwałym połysku)


+ lakier ma lekko żelową konsystencję 
+ 2 warstwy wystarczą 
+ ciekawe opakowanie
+ bardzo długo u mnie się trzyma 5-6 dni
+ schnie standardowo
+ kolor nietypowy dzięki różowemu shimmerowi
+ łatwo się rozprowadza
+ pędzelek klasyczny
+ duża pojemność 10ml
+ cena 6 zł






Zdjęcie z innego bloga, żebyście miały możliwość zobaczenia, jak prezentuje się na paznokciach 
( mam problem z aparatem, a że nie jest najlepszy dlatego wolę dodać zdjęcia które oddadzą lepiej jego kolor i szczegóły mam nadzieję, że rozumiecie)





-----



Dzisiaj mała porada jak ładnie wyczyścić srebro, aby błyszczało:
- wystarczy do pojemnika włożyć folię aluminiową
- zasypać kilkoma łyżkami soli kuchennej. 
- Następnie włożyć do środka swoją ulubioną biżuterię
-  na to potargać kilka kawałków foli aluminiowej
- zamknąć i zostawić na kilka godzin 
- potem tylko wyciągnąć opłukać i wypolerować a biżuteria będzie jak nowa :)


ROZDANIA:










więcej szczegółów na :
http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2012/08/probkowe-moje-pierwsze-rozdanie.html










więcej szczegółów na  :

http://moka00.blogspot.com/2012/08/candy-candyy.html?showComment=1347736185336#c4954110504244028361

4 komentarze: